2012. június 4., hétfő

Bemutatkozás

Greskovics Ritának hívnak. Az Eötvös Loránd Tudományegyetem Bölcsészettudományi Karának angol nyelvtanár szakán végeztem 2000-ben. Már az egyetemi évek alatt is vállaltam tanítást, korrepetálást, így közel 13-14 éve tanítok folyamatosan. Egy évet töltöttem Cambridge-ben, ahol dolgoztam és tanultam.

Az egyetem elvégzése után egyrészről magántanítványokat segítettem a nyelv elsajátításában, majd ezzel egyidejűleg 6 éven át egy elismert nyelviskola-nyelvvizsgahely oktatója voltam. Tanítottam kezdőtől felsőfokú szintig, gyerekeket, felnőtteket egyaránt. Tartottam általános, nyelvtani rendszerező, beszédközpontú, szókincsbővítő és nyelvvizsgafelkészítő tanfolyamokat is, elsősorban kislétszámú csoportokban. Ennek köszönhetően tanítási tapasztalatom nagyon széleskörű.

És miért válassz engem?
  • mert végtelenül türelmes tanár vagyok, aki számára nem létezik "reménytelen eset"
  • mert oldott, baráti, kötetlen légkör jellemzi az óráimat
  • mert Budapest egy nagyon jól megközelíthető helyén dolgozom
  • mert Budapesten (elsősorban Budán és a belvárosban) házhoz is megyek. Ez mindenképp előzetes egyeztetést igényel
  • mert kisgyerekes anyukákat is szívesen tanítok, akik - míg gyermekük gondtalanul játszik a szomszédos szobában addig - nyugodt légkörben tanulhatnak
  • mert vállalok vállalati oktatást is, így az igényeknek megfelelően irodában, kora reggel vagy akár ebédidőben is tanítok
  • mert folyamatosan képzem magam, hogy mindig a lehető legtöbbet tudjam nyújtani a tanítványaimnak
  • mert sikeresen elvégeztem a TELC nyelvvizsgára felkészítő tanári továbbképző tanfolyamát, illetve a TELC nyelvvizsgarendszer hivatalos vizsgáztatója vagyok.